Inona no CPM ary ahoana no mampihena ny vidin'ny dokambarotra an-tserasera

Fantaro izay CPM dia ary ahoana no ampiasaina amin'ny fametrahana famatsiam-bola amin'ny Internet

Raha mitady hividy tranonkala an-tserasera ianao dia ho tonga haingana amin'ny teny CPM. Teny iray ampiasain'ny orinasa ny miresaka momba ny vidin'ny "fanehoana an-tsary", ary amin'ny ankapobeny dia ny singa iraisana indrindra ampiasaina amin'ny dokambarotra dizitaly. Izany koa no fomba mahazatra indrindra hividianana sy hivarotana sehatra dokambarotra dizitaly .

Inona no dikan'ny CPM?

CPM dia miavaka amin'ny Cost Per Mille, ary fomba iray hafa hilazana ny Cost Per Thousand.

Amin'ity tranga ity, fanehoan-kevitra an-tserasera 1,000 ao amin'ny tranonkala iray. Tsy tokony hampangaina ho an'ny hafa mitovy amin'izany, saingy hafa, ny teny ao anatin'izany ny CPC (Cost Per Click) sy ny CPA (Cost Per Action / Acquisition).

Inona ny fanehoana dokambarotra?

Indraindray fantatra amin'ny maha-fomba fijery na fijerena dokambarotra azy, ny fahitan'ny sary iray dia mitovy amin'ny mpizara ad dia antsoina ho valin'ny fangatahana pejy avy amin'ny tranonkalan'ny mpampiasa. Izay izany, ary izany rehetra izany. Ny olona sasany dia mihevitra fa ny fanentanana an-tserasera dia dokam-barotra izay naseho ho mpampiasa iray (na tsikaritra izany na tsia), ao amin'ny tranonkala iray na hafa amin'ny aterineto. Marina izany.

Mampalahelo fa midika izany fa ny antontan'isa an-tserasera dia matetika diso, na diso tafahoatra. Hatramin'ny 15 isan-jaton'io fotoana io dia tsy mety ny dokam-barotra. Avy eo, misy ny fanehoana an-tserasera avy amin'ny fifamoivoizana bot, (bot iray dia rindrambaotin'ny rindrambaiko izay azo ampiasaina hanatsarana ny laharan-tariby na ny olona SPAM) izay tsy midika akory fa tsy nisy mpampiasa ara-batana nanan-java-nahita ny dokambarotra.

Hatramin'ny 60 isan-jaton'ny fampahafantarana momba ny dokambarotra dia avy amin'ireo bots ireo. Ary farany, misy ny fisian'ny hosoka. Amin'ity tranga ity, ireo mpiserasera tsy manana zo dia manafina ny dokambarotra ambadiky ny dokam-barotra hafa, izay manosika ny tambajotra dokambarotra amin'ny dokambarotra amin'ny CPM ambony mankany amin'ilay tranonkala. Mampitombo ny isan'ireo tarehimarika fanehoan-kevitra ihany koa izy io, ka handany kokoa ny dokam-barotra.

Azonao atao ny mamaky bebe kokoa momba izany ao amin'ny lahatsoratra tena tsara nataon'i Reid Tatoris.

Ahoana ny habetsahan'ny CPM amin'ny vidin'ny dokam-barotra amin'ny tranokalanao?

Noho izany, andeha ho lazainareo fa manana tranokala ianao, ary te hampiasa azy io hanantona dokam-barotra ary hamidy vola isam-bolana. Eny ary, mila mila mipetraka ianao ary mamantatra ny karazana vola miditra isam-bolana izay ho azonao tsara. Raha vaovao ny tranokalanao vaovao, ary tsy dia lavitra loatra ny fifamoivoizana, dia tsy hahazo vola betsaka ianao, hany ka ambany ny CPM. Raha manana fifamoivoizana be ny tranokala dia ho avo kokoa ny CPM.

Misy karazany roa karazana CPM isan-karazany -fanaovana, ary miovaova. Ny halafon'ny fialan-tsasatra dia mora kokoa ny miara-miasa, satria manana sanda mazava ianao hametrahana ny fanentanana an-tserasera. Ny CPM variables dia somary sarotra ny miara-miasa, ary ireo taham-pahaizana ireo dia tsy mitovy amin'ny lohahevitry ny tranonkalanao, ny firenena misy anao, ny dokam-barotra, sy ny sisa.

Andao hanao maody haingana. Manana tranokala ianao ary 40 000 isam-bolana eo ho eo isam-bolana, miaraka amin'ny pejy 120.000 isam-bolana. Inona ny tranonkala mendrika aminao?

Eny, amin'ny CPM $ 5 (izay kely noho ny salan'isa ho an'ny 2017), dia manombatombana izany ianao:

120,000 / 1,000 = 120

120 x CPM $ 5 = $ 600

Maro ireo amin'ny 12 taona ary mijery tranonkala manana lanjany 7.200 dolara amin'ny vola miditra amin'ny adin'ny isan-taona.

Rehefa heverinao ny pejy an-tapitrisany maro mijery ny tranonkala sasany manompo isam-bolana, dia ho hitanao fa ny vidin'ny marketing CPM mety ho amin'ny toerana sasany. Raha ny marina, ireo mpandray anjara YouTube mahomby indrindra dia manome dolara an-tapitrisany isan-taona avy amin'ny ampahany amin'ny vidin'ny dokambarotra izay navoakan'i YouTube avy amin'ny pejiny.

Ahoana ary aiza no ahazoana ny Traffic Traffic CPM

Raha efa novakianao ireo rehetra voalaza etsy ambony ireo ary liana amin'ny famokarana fidiram-bola CPM amin'ny tranonkalanao, ny fanontaniana manaraka dia ny hoe "aiza no manomboka?"

Tsy afaka manatona ny orinasa ianao ary mangataka azy ireo hanomboka hametraka dokam-barotra ao amin'ny tranokalanao. Misy tranonkala sy orinasa manangona manodidina ny serivisy ho an'ny tranonkala toy ny anao, ary mora ny manomboka azy ireo.

Ny sasany amin'ireo tsara indrindra hanombohana dia ahitana:

Mamorona kaonty amin'ny sasantsasany amin'izy ireo, ary manandrama. Rehefa mahita programa iray ianao izay manatsara ny tranonkalanao ary mitondra fidiram-bola tsara, mifandraisa aminy.